Rozwód Warszawa

Skorzystaj z mojego doświadczenia

POZNAJ ROZWIĄZANIE

Do rozwodu trzeba przygotować się  strategicznie i “technicznie”, czyli znać cel oraz wiedzieć, co zrobić, żeby był efekt, czyli osiągnięcie celu. A także – jak uporządkować działania. Jest na to metoda. 

TYLKO DLA CIEBIE

Wiesz, że prawnik “reprezentuje w sądzie, sporządza pisma procesowe, udziela konsultacji” itd.?

Brzmi niepokojąco. Ale faktycznie każdy prawnik robi “takie rzeczy”. Tyle że Ciebie to nie interesuje. Ciebie interesuje, żeby się rozwieść, uregulować sprawy dziecka, podzielić majątek, zacząć życie na nowo.

Czego zatem możesz oczekiwać ode mnie?
Wyjaśniam, planuję, chodzę do sądu, działam, uspokajam, piszę sensowne pisma, mam dobre pomysły.

To wszystko jest tylko dla Ciebie!

CZEKA CIĘ TYLKO PRZYSZŁOŚĆ

Teraz decydujesz o tym, jak będzie wyglądać Twoje przyszłe życie. Nie miesiąc, rok czy kilka lat. Cała reszta. Dlatego ta chwila jest taka ważna.

Zamiast zadręczać się pytaniami: “co mnie spotka? jakie mam możliwości? kto mi pomoże?” – zadzwoń i umów się na konsultację.

Asystentka oddzwoni z propozycją terminu spotkania. 

Doświadczenie

KANCELARIA BUDREWICZ

NA RYNKU OD 2007 ROKU

SKORZYSTAJ Z DOŚWIADCZENIA

Ponad 20 lat w zawodzie prawnika – kilkanaście lat jako radca prawny, a wcześniej kilka lat jako prokurator.

Co z tego wynika dla Ciebie? Przede wszystkim to, że masz do dyspozycji moje praktyczne doświadczenie. To jest wartościowy atut – niezastąpiony w długodystansowej batalii w sądzie. 

Skorzystaj z tego doświadczenia – to kilka tysięcy godzin spotkań i konsultacji, podobna liczba godzin spędzonych na sali sądowej, setki stron pism procesowych. I najważniejsze – ta tajemna wiedza może służyć w Twojej sprawie i tylko dla Ciebie. Przekonaj się, jaką to Ci daje przewagę.

Masz prawo wymagać praktycznego doświadczenia sądowego, a nie obietnic w rodzaju “zobaczymy, co z tego wyjdzie”. Nie stać Cię na taki eksperyment. Masz przecież tylko jedną szansę na dobry wynik.

OPINIE KLIENTÓW
5/5

26 czerwca 2019

Pełne zrozumienie dla sytuacji, prawidłowa ocena sytuacji, trafione rady i sumienność a nader wszystko skuteczność – wszystko czego oczekuje sie od radcy prawnego. Polecam
Agnieszka P.

5/5

18 października 2018

Prawnik o ogromnym doświadczeniu, wiedzy i znajomości natury ludzkiej. Jest w stanie przewidzieć różne scenariusze rozwoju wypadków i dostosować do nich taktykę. Polecam! 
Anna D.

5/5

8 stycznia 2019

Uczciwość, sumienność i oddanie sprawie to dziś rzadkość. Adwokat Paweł Budrewicz to osoba godna polecenia, która skupia wszystkie te cechy. Rzeczowy, rzetelny i zawsze w kontakcie z klientem.
Jacek L.

5/5

28 stycznia 2021

Odpowiedź na pozew, przygotowanie i asysta w czasie rozprawy. Polecam! Profesjonalizm, spokój, merytoryczne informacje i fachowe doradztwo. Ja ma to za sobą z Panem Pawłem.
Tomasz P.

Skuteczna komunikacja - adwokat rozwodowy

Komunikacja jest kluczowym elementem sukcesu w pracy adwokata. Skuteczna komunikacja z klientami, sędziami, adwokatami przeciwnymi i innymi interesariuszami prawnymi jest niezbędna dla osiągnięcia pozytywnych wyników w sprawach oraz budowania zaufania i reputacji w środowisku prawniczym. Wymaga to od adwokata mówienia jasno i zwięźle, w sposób zrozumiały, unikania prawniczego żargonu i skomplikowanych pojęć, które mogą wprowadzać klienta w błąd. Adwokat powinien zachowywać profesjonalizm i etykę, nawet w trudnych sytuacjach. Przede wszystkim unikać nadmiernego emocjonowania się oraz krytykowania przeciwnika.


Dokumenty powinny być pisane w sposób jasny i zrozumiały, a wszelkie kwestie powinny być wyjaśnione na bieżąco. Każde pismo do sądu jest czytane przez innego człowieka. Dlatego ważne jest, aby adwokat formułował pisma w taki sposób, żeby treść żądań i stawianych tez była jednoznaczna. Dobry adwokat dzieli pismo na sekcje/rozdziały – każda część poświęcona innemu zagadnieniu (wina, alimenty, kontakty). W ten sposób adwokat okazuje także szacunek – klientowi, bo pokazuje, że rozumie jego sytuację, a pozostałym uczestnikom – bo nie marnuje ich czasu. Adwokat powinien umieć rozmawiać z drugą stroną, żeby uzyskać porozumienie, jeśli jest to możliwe.